Pages Menu
Categories Menu

gdzie studiowac dziennikarstwo sportowe

Podczas suchych miesiącach neti pot jest pomocne dla zachowania nosowych wilgotne i zdrowe.

Jedz zdrowo

Zdrowe jedzenie w sezonie przeziębień i grypy jest jeden ważny krok do podjęcia. Jesteśmy tym, co jemy i jeść zdrowiej doprowadzi do zdrowszego ciała i układu odpornościowego silniejsza. Przejdź do żywności śmieci i ograniczyć spożycie cukru. Zaledwie 1 łyżeczka cukru (z dowolnego źródła) mogą hamować system immunologiczny do 4 godzin. Zmniejszenie spożycia mięsa, twoje ciało musi pracować ciężej, aby strawić mięso. Dodajmy więcej owoców i warzyw, które pozwolą zwiększyć spożycie zbilansowanych witamin i składników odżywczych. Ogranicz spożycie żywności przetworzonej i mleczarni. Spędzić 20 minut na zewnątrz w słońcu dziennie, aby zwiększyć poziom witaminy D. suplementu z witaminą C i dodać cynku w diecie. Zarówno czosnek i cebula mają antybakteryjne, przeciwgrzybicze i przeciwwirusowe właściwości, które pomogą zwalczać zakażenia i wzmacniają układ odpornościowy.

Take probiotyki

Probiotyki są zdrowe bakterie, które znajdują się w przewodzie pokarmowym. Zwiększenie zdrowych bakterii zmniejszy chorych bakterii i zmniejszenie obciążenia układu odpornościowego. Jogurt i fermentowane produkty spożywcze zawierają zdrowe bakterie lub suplementy są dostępne.

Ćwiczenie

Umiarkowane ćwiczenia jest bardzo ważne, aby utrzymać ciało i zdrowy układ odpornościowy. Ćwiczenia pomagają usunąć toksyny z organizmu i oczyścić układ limfatyczny. Ćwiczenie jest również doskonałym sposobem na zmniejszenie stresu.

„University of South Carolina Badania wykazały, że ludzie, którzy chodzili czy też inne umiarkowanej aktywności przez 30 minut przez większość dni uśrednione Pewnego mroźnego rocznie, podczas gdy mniej aktywnych ludzi zanotowano ponad cztery przeziębienia rocznie.”

Zrelaksować się

Artykuł dzięki: