Pages Menu
Categories Menu

gdzie studiowac turystyke i rekreacje

gdzie studiowac turystyke i rekreacje

Liczenie: Do liczenia sylab w słowach, działania mogą być wykorzystane takie jak klaskanie rąk, dotykając biurku lub maszerując w miejscu do sylab w nazwach dzieci (Jego wykonanie RY), przedmioty w bezpośrednim otoczeniu (oknem), lub słowa z ulubionej opowieści (wi-nieśmiały, wa-nieśmiały). Początkowo dwu- sylaba słowa mogą być kierowane, budując do trzech.

gdzie studiowac turystyke i rekreacje

Synteza dźwięku: synteza dźwięku może być wykonane przy użyciu następującej kolejności: mieszanie wstępne dźwięku na pozostałą część słowa, a następnie przez zmieszanie sylaby słowa razem, a następnie mieszając pojedyncze fonemy do słowa. Model ten poprzez mieszanie wstępnej dźwięku na słowo używając piosenkę „Zaczyna / n /, a kończy się z pasma świetlnego, umieścić go, a mówi noc.” Kiedy mają pomysł, dzieci dostarczają ostatnie słowo. Elementem podniecenia mogą być tworzone za pomocą nazw dla dzieci w tej działalności i prosząc każde dziecko rozpoznawać i powiedzieć swoje własne imię, kiedy to presented- „Wszystko zaczyna się od / m / i kończy ary, umieścić go razem i go mówi ——.” Kontekst może być zapewnione poprzez ograniczenie słowa do obiektów, które można zobaczyć w pokoju lub do słów z danego opowiadania dzieci po prostu czytać. Ponieważ dzieci stają się biegle, mogą zmieniać się przy użyciu jingle przedstawić swoje własne słowa, które mają być mieszane.

gdzie studiowac turystyke i rekreacje

Dźwięk-to-Word Matching: Wymaga że dziecko zidentyfikować rozpoczynające dźwięk słowa. Świadomość początkowego dźwięku w słowie można zrobić, pokazując dzieciom obrazek (PSA) i prosi dzieci, aby zidentyfikować poprawne słowo z trzech: „Czy to jest / mmm / -OG, a / d / d / d / -OG lub / sss / -OG? ” Odmianą jest zapytać, czy słowo ma szczególny dźwięk: „Czy istnieje / d / w psa” To może być przełączony na „jaki dźwięk ma rozpocząć bez psa / d /, / sh / lub / 1 /?” Sekwencja ta zachęca dzieci do wypróbowania trzech początkami z rym, aby zobaczyć, który z nich jest poprawna.Najłatwiej jest skorzystać kontynuantami które mogą być przesadzone i przedłużającej się podnieść wejście dźwięku. Iteracja należy stosować spółgłosek Stop, aby dodać nacisk.

Artykuł dzięki: