Pages Menu
Categories Menu

gdzie studiowac logopedie podyplomowo

Naucz dziecko fonemicznej Awareness

W ostatnich latach dziedzina nauki czytania zmieniła się dramatycznie i wielu instruktorów czytania zostały podzielone między fonicznej nauczania i całego języka. Różne programy do czytania, które należą do jednej z dwóch obozów wydali miliony reklamy względnych zalet obu.

Prosta prawda jest taka, że ??najlepsze wskazówki czytanie odbywa się za pomocą kombinacji obu strategii. I badania coraz częściej czytanie wykazała, że ??fonemicznej świadomości, a nie tylko akustyka, jest niezwykle ważne, aby zapewnić sukces czytania, zwłaszcza dla uczniów z trudnościami w nauce.

Jednak to, co sprawia, że ??tak kłopotliwe dla wielu rodziców i opiekunów jest to, że termin „fonemicznej świadomość” jest rzucany tak często i na tak wiele różnych sposobów. świadomość fonemiczna dotyczy struktury słowy zamiast ich znaczenia. Aby zrozumieć budowę naszej pisemnej kodu, słowa, czytelnicy muszą być zdolne do refleksji nad pisownię-to-dźwięk korespondencji. Aby zrozumieć, że słowo pisane, czytelnicy rozpoczynające najpierw musi mieć pewne zrozumienie, że słowa składają się z dźwiękami (fonemicznej Świadomość) zamiast ich poczęciu każdego słowa jako jeden niepodzielny strumienia dźwięku.

Rozwój tej wiedzy, nie może być osiągnięte w jednym prostym etapie, lecz w czasie. Ważne jest również, aby pamiętać, że te umiejętności są rzeczywiście umiejętności pre-odczytu. Dzieci nie muszą rozpoznać żadnego z tych elementów na stronie, ale raczej przez ucho.

Etapy rozwoju fonologicznego w kierunku bramki końcowym głębokiej świadomości fonemicznej mogą obejmować:

~ Uznanie, że zdania są zbudowane ze słów

~ Uznanie, że słowa mogą rymować zdolność do podejmowania rymy

~ Uznanie, że słowa mogą być podzielone na sylaby możliwość, aby to zrobić

~ Uznanie, że słowa mogą być podzielone na początkami i Rimes możliwość, aby to zrobić

Artykuł dzięki: