Pages Menu
Categories Menu

gdzie studiowac bezpieczenstwo narodowe

10 Natural Wskazówki dla zimna i zapobieganiu grypie

Czy wiesz, co naturalne środki ostrożności, aby wziąć to zapobiec przeziębienie lub grypę? Ten artykuł przedstawi 10 prostych i naturalnych kroki podjąć, aby zachować lepsze zdrowie w tym sezonie przeziębień i grypy. Ponadto, wszystkie z tych sugestii pracować przez cały rok do utrzymania zdrowego ciała.

Zarówno wirusy przeziębienia i grypy przekazywane są przede wszystkim do osób, poprzez krople wilgoci wytwarzanych podczas rozmowy, kaszlu lub kichania. Mogą być również przekazywane z dotykając, który został zanieczyszczony. Poniższe wskazówki obejmie zarówno budując układ odpornościowy jest bardziej odporna na wirusa i środków zapobiegawczych, jeśli można mieć kontakt z wirusem przeziębienia lub grypy.

Ciało ludzkie jest złożony organizm i jako takie podejście do ran i zdrowie w sposób całościowy, liczne systemy muszą być brane pod uwagę. Na przykład, stres odgrywa dużą czynnikiem zdrowia układu odpornościowego, co powoduje uzyskanie niezbędnej snu, właściwego odżywiania i aktywności fizycznej.

Holistyczne podejście nie tylko łagodzić objawy, ale stara się przywrócić równowagę w obrębie całego systemu. Podczas obrony organizmu są osłabione, zakażenia (bakterie, wirusy lub grzyby) mogą objawiać się w organizmie. Zakażenie Walka najlepiej obsługiwane przez budowanie siły całego ciała.

Uzyskać dużo odpoczynku

Nasz organizm potrzebuje odpoczynku i wystarczającej jakości i ilości. To właśnie podczas snu, kiedy nasz organizm jest w stanie spoczynku, który jest w stanie optymalnie odmłodzić i leczyć. To podsumowuje: „Badacze z Carnegie Mellon University w Pittsburghu, USA doszli do wniosku, że ludzie, którzy śpią mniej niż siedem godzin na dobę mają trzy razy większe ryzyko przeziębienia niż ci, którzy zamknął oczu przez osiem godzin lub więcej „.

Artykuł dzięki: